На згадку зі Львова (день перший)

Однією із моїх мрій, було відвідати місто Львів. Мріяв довго та й довго не виходило в мене здійснити таку подорож, аж поки не збагнув, що на дворі "бабине літо", отож, рішення прийняв дуже швидку, щоби встигнути за сонячними та теплими днями. Підбадьорив свого друга та й...

Опис своєї мандрівки умовно поділю на декілька днів. Поряд із текстом та фотографіями буду розміщувати звукові фрагменти Львова.


Дорога була довгою але не сумною, грали у карти, шахи, їли, спали))) Білети брав вже які залишилися, а залишилися лише верхні бокові місця. Однак, мій друг був дуже балакучий і вибалакав за додаткову плату купе провідника вагону)) Отож, дорога була комфортною.


До речі, практична рекомендація. В купе провідника була розетка на 50 В, звісно ж від неї не підзарядиш мобільника, однак, логічним мисленням та аналізом було встановлено, що при певній швидкості потяга світло стає трохи яскравішим, а отже є ймовірність, що напруга зростає до мінімально необхідної. Еврика! Так воно і було)) Не часто але мобільника підзарядив, що вистачило на всю дорогу...


От і прибули до Львова :)


Зразу як зійшли з потяга, виникли певні труднощі, однак вони були вирішені буквально за 10 хвилин :)
Зразу скажу, що я не люблю ходити на екскурсії та нотувати певні дати чи події, може це і цікаво, однак я багато чого забуваю... Тож, для мене головне - це відчуття, які я пережив. Люблю просто блукати... Коли повернувся додому, то питали, а там був, а там. Виходе, що я не був ні там, ні отам))) Однак, в мене є те, що є і цього досить на перший раз ;)



Перше, що було в безпосередній близькості від місця проживання - церква Св. Ольги та Св. Єлизавети. Це була не тільки церква, а і зупинка громадського транспорту та орієнтир, щоби не заблукати. Слід відмітити, що Львів - це місто, зокрема, церков та соборів. Їх дуже багато. Фактично, представлені всі конфесії християнства, однак, католиків значно більше. Хоч не був у Польщі, однак відчуваю досить сильний вплив саме польської культури... У неділю місто завмирає, хоча ні, завмирають магазини, а місто оживає. Люди гуляють у скверах та парках чи просто вуличками, сидять у кав'ярнях та, як я зрозумів, у неділі всі йдуть до церкви. Із самого ранку чути дзвони, що сповіщають про службу Божу. Зараз церкви обладнують гучномовцями, отож як йдеш по вулиці, то лунає церковний спів то там, то там...


Треба було дійти до Оперного театру, отож від цієї церкви вийшли на вул. Городецьку. Там я побачив цікаву вивіску -"Пальто":


Цікава мені тим, що я звик бачити вивіски з іноземними словами або з назвами відомих брендів, а тут просто та вишукано - Пальто )) До речі, у Львові дуже багато використовують суто українські слова та назви. Наприклад, українською "оптовые цены" буде звучати, як "гуртові ціни". О це по нашому! Як то кажуть, гуртом і батька легше бити)))


Це вулиця Городецьке та маленький фрагментик навколишніх звуків:




Далі, церква Св. Ани (колишній костел):



Ідучи по вулиці я збагнув, що вони вузенькі. Також, вузенькі й трамвайні колії. Всі вулички Львова дуже вузенькі. З однієї сторони це дуже погано бо створює перешкоди для руху але на цю сторону я не звертаю уваги, тож такі вулички мені дуже подобаються. Вони підкреслюють старовину та красу міста.

На кінець, ми дісталися Оперного. Це фактично самий центр міста. Дуже гарна споруда.
 
До речі, якщо ви не знали, то Оперний зображений на 20 гривневій банкноті. Я спробував пофантазувати та поексперементувати з перспективою але воно щось таке не дуже вийшло, самі дивіться))


Оперний була відправною точкою для огляду Львова)

Далі буде...

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Математика Люшера

Поиграем на микрокалькуляторе

Погода по барометру